میم عاکف

وب نوشت های شخصی یک فعال فرهنگی

میم عاکف

وب نوشت های شخصی یک فعال فرهنگی

میم عاکف

: وب نوشت های شخصی میم عاکف :
فکر می کنم اینجا محل خوبی برای گفتن دغدغه ها باشه خارج از هرگونه تعارف
حالا تا چه حد بتونم وقت کنم خدا می دونه

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

شوخی‌های یک عارف

میم عاکف | دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۵۱ ب.ظ
این مطلب رو خوندم واقعا دلم نیومد شما هم نخونید تا آخر و با دقت بخونید :
پنجشنبه گذشته فرصتی دست داد تا با نادر طالب‌زاده و جواد رمضان‌نژاد راهی منطقه‌ای شویم که به‌قول آقای طالب‌زاده آب و هوایش ما را هم عارف و فیلسوف و منجم و ریاضی‌دان و فقیه می‌کند! روستای ایرا زادگاه استاد علامه آیت‌الله حسن‌زاده آملی است؛ دو هزار و ۱۶۰ متر بالاتر از سطح دریا و دقیقا روبروی جبهه جنوبی دماوند. بین این روستا و دماوند، دره هراز است.


ایرا را از آن سوی دره هراز -از رینه و آبگرم لاریجان و از فراز دیو سپید پای‌دربند- زیاد دیده بودم. حالا اولین بار بود که از ایرا، آن سوی دره را می‌دیدم: رینه و قله دماوند را. سفر، غافلگیرانه بود. از فرصت مسیر استفاده می‌کنم. سؤالاتم را مرور می‌کنم که اگر شد، بپرسم. سعی می‌کنم که سؤالاتم به‌اندازه کافی مهم باشد! آنقدر مهم که بشود به‌خاطرش وقت علامه را گرفت. جلوی خانه علامه که می‌رسیم، دو برادر هم منتظر ما ایستاده‌اند. نامشان یادم نیست. با جواد سلام و علیک می‌کنند. یکی‌شان گلکار خانه علامه در آمل است.



  • میم عاکف

ساپورت؛ ابزاری علیه امنیت اخلاقی جامعه

میم عاکف | شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۴۵ ب.ظ

آغاز تابستانی و تشدید ناهنجاری های اخلاقی
ساپورت؛ ابزاری علیه امنیت اخلاقی جامعه


ساپورت

ساپورت

ساپورت

ساپورت
جدیدترین مد مبتذل و ناهنجاری که این روزها زیاد به چشم می‌خورد «‌ساپورت» نام دارد. ساپورت یا همان جوراب شلواری به حدی وقیح است که در غرب به عنوان یونیفرم مخصوص زنان روسپی! شناخته می‌شود. همچنین کارگردانان فیلم‌های پورنوگرافی برای تحریک بیشتر مخاطبان این فیلم‌ها، لباس چسبنده ساپورت را بر تن بازیگران پورنو می‌کنند. متأسفانه برخی بدون توجه به اینکه این لباس، مخصوص زنان بد‌کاره است‌، این جوراب شلواری‌های ارزان قیمت را تهیه کرده و از اینکه مد روز را به تن کرده‌اند، احساس غرور نیز می‌کنند! غافل از اینکه، با این پوشش، خود را در معرض نگاه‌های حریصانه مردان هیز و هوسران قرار می‌دهند. 
  • میم عاکف

ای کاش بهشتی بود ...

میم عاکف | جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۵ ق.ظ

 قطعه ای از مستند دوم دکتر روحانی را مشاهده کردم ، هاشمی خاطرات خود را با بهشتی مرور می کرد و از دلتنگی دوستان قدیم می گفت و یادش آمد به زمانی که به بهشتی توهین شده بود و تهمت می زدند و می گقت وقتی از بهشتی پرسیدم از این تهمت های تلخ ناراحتت نمی کند ، نگاهم کرد و  گفت : این آسیاب به نوبت است و نوبت تو هم خواهد رسید ...

هر چقدر با خودم فکر کردم متوجه نشدم که چرا هاشمی هنوز خود را هاشمی زمان بهشتی می پندارد . بهشتی مطمئنا فکر نمی کرد روزی فرزندان هاشمی چه بر سر این مملکت می آورند . تا کنون می گفتیم حساب هاشمی از فرزندانش جداست اما عدم مرزبندی پدر با فرزندان گویای چیزهای دیگری است . مگر نبودند ایت الله هایی که فرزندانشان را دادگاهی کردند . مگر نبود آیت الله محمدی گیلانی که حکم اعدام فرزند خود را صادر کرد ؟ برای چه ؟ غیر از این بود که برای ثبات و پایداری انقلاب بود ؟ 

شهید بهشتی هیچ وقت گمان نمی کرد که همسر هاشمی حکم ریختن به خیابان ها را صادر کند .

مطلبی نیز در سایت انتخاب (منصوب به هاشمی) نیز درج شده بود در خصوص بغضی که شکسته شد آن هم از ناطق نوری !!!!

ناطق نوری نیز یادی از شهید بهشتی کرده است و پاسخی که از شهید بهشتی در خصوص اتهاماتی که به ایشان زدند و مرگ بر بهشتی هایی که گفتند و ایشان گفته بود " سکوت سکوت سکوت ..."

آقای ناطق نیز سکوت پیشه کردند ...

آقای ناطق سکوت شهید بهشتی در پاسخ به اتهامات علیه شخص ایشان بود ،ایشان هیچ گاه در مقابل مسائلی که برای انقلاب اتفاق افتاد سکوت نکرد ، اما شما سکوت در فتنه 88 را از شهید بهشتی آموختید ؟ حاشا و کلا ...

استفاده ابزاری از شخصیتی همچون شهید بهشتی در این دوران مد شده است ... ای کاش بهشتی بود ...


  • میم عاکف