میم عاکف

وب نوشت های شخصی یک فعال فرهنگی

میم عاکف

وب نوشت های شخصی یک فعال فرهنگی

میم عاکف

: وب نوشت های شخصی میم عاکف :
فکر می کنم اینجا محل خوبی برای گفتن دغدغه ها باشه خارج از هرگونه تعارف
حالا تا چه حد بتونم وقت کنم خدا می دونه

ارتباط با شهدا

میم عاکف | شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱ ق.ظ

وقتی می بینم می شود آن قدر به شهدا نزدیک شد که حتی امورات کاری شما را راهبردی نظارت و هدایت کنند به گذشته کاری خودم حسرت می خورم که چه روزها و ساعت هایی را از دست داده ام و معلوم نیست در آن دنیا بتوانم ذره ای پاسخگو باشم.

آن شب وقتی آن دو نکته کلیدی و مهم را به من آموخت تغییری عجیب در سیر روند کاری من گذاشت و باعث شد از آن روز به بعد زاویه دید من به کارهایم عوض شود .

در حقیقت آن دو نکته نقطه عطفی در زندگی و کار من بوجود آورد . بعد از آن بارها حسرت خوردم که چرا زودتر نتوانستم بهشان نزدیک شوم . علت دوری ما از این نعمت ها چیست ؟

بیان اینگونه مطالب و باور آن ها ، آن هم در این فضا قطعا برای خیلی ها سخت خواهد بود اما تجربه کردم که می شود.

بعد از آن دو نکته هنوز هم منتظر نکته های بعدی هستم اما نمی شود و باز هم "گیر" از خودمان است که نمی شود . موانع دنیوی زیادی باعث شده تا نتوانیم به شهدا آن طور که باید و شاید نزدیک شویم . 

عنوان شده است که نقل کردن رؤیا های صادقانه به نوعی از اثرات آن کم می کند به همین دلیل از ذکر جزئیات آن معذورم و صرفا برای اهلش و مخاطبان خاصش که می دانم به آن عمل می کنند نقل کرده و خواهم کرد .

  • میم عاکف

نظرات  (۵)

  • فانوس جزیره ...
  • جانم فدای امام هادی علیه السلام ...


    سلام علیکم
    التماس دعا / عاقبتتون بخیر 
    با سلام ...
    با سه مطلب بروزیم .
    +مظلوم ترین شهدای زنده
    +حجاب مردانه داشته باش
    +خاطره ای از امام خامنه ای(مدظله العالی)
    منتظر شما هستیم*
    *با نظرات خود ما را راهنمایی کنید*

    ویروسی به نام جاستین
    در برایر خلیلی ها
    پاسخ:
    سلام تشکر بابت مطلبتون
    ممنون به ما هم سر بزنید

    http://samtekoda.blog.ir/

    پاسخ:
    چشم حتما
  • سائل الزهرا(س) ...
  • اللهم ارزقنا توفیق شهادت ....


    پاسخ:
    آمین ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی