میم عاکف

وب نوشت های شخصی یک فعال فرهنگی

میم عاکف

وب نوشت های شخصی یک فعال فرهنگی

میم عاکف

: وب نوشت های شخصی میم عاکف :
فکر می کنم اینجا محل خوبی برای گفتن دغدغه ها باشه خارج از هرگونه تعارف
حالا تا چه حد بتونم وقت کنم خدا می دونه

درد ...

میم عاکف | سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ب.ظ

عاشق چه شد که یار به حالش نظر نکرد....

ای خواجه درد نیست وگرنه طبیب هست...

این نظری بود که یکی از خوانندگان در ذیل مطلب اشک ... گذاشته بودن و بهونه ای شد برای نوشتن مجدد ما ...
واقعا به فکر فرو رفتم و هر چی فکر می کنم گیر در خودم هست ... واقعا چرا .... وقتی تصاویر و خبر شهدای مدافع حرم رو می بینم و هر روز یکی شون فدائی دختر زهرا میشن بیشتر حسرت می خورم . واقعا هم تا حالا قدمی برای رسیدن بهش بر نداشتم اگه برداشته بودم ... پس همون : درد نیست وگرنه طبیب هست ...

نظرات  (۶)

عاشق چه می کند که یار به حالش نظر نمی کند ...
ای خواجه ...
.......................................................
:::: ملاقات در گرای 40 درجه ::::
"...کمی جلوتر از قطعه شهدای تازه تدفین شده، قطعه شهداء جاویدالاثر بود همین طور که از ابراهیم دور می شدم به مادران منتظر شهیدی نگاه می کردم که پای سنگ قبرهای نمادین، با فرزندان دلبندشان درد دل می گفتند. پشت هر سنگ و هر عکس شهید یک داستان و یک سبک و شیوه و سبیل برای زندگانی آنطور که خدا می خواهد، هست..."
+سبک زندگی شهداء؛ الگوی زیست مسلمان انقلابی

شما به عبرت دعوت شده اید!
در صورت تمایل و صلاح دید، بازنشر(لینک) دهید.
ebrat.blogsky.com
  • على درستکاراین شبها
  • سلام....الهى مدیونشون نمانیم ونمیریم!
    پاسخ:
    آمین 
    سلام بر شما جناب عاکف
    ممنون
    شما هم پیوند شدید.
  • بانوی شیعه
  • دقیقا...
    لینکتون کردم
    پاسخ:
    سلام / تشکر لطف دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی